Welcome to Smart Home Forum by FIBARO

Dear Guest,

as you can notice parts of Smart Home Forum by FIBARO is not available for you. You have to register in order to view all content and post in our community. Don't worry! Registration is a simple free process that requires minimal information for you to sign up. Become a part of of Smart Home Forum by FIBARO by creating an account.

As a member you can:

•     Start new topics and reply to others
  •     Follow topics and users to get email updates
  •     Get your own profile page and make new friends
  •     Send personal messages
  •     ... and learn a lot about our system!

Regards,

Smart Home Forum by FIBARO Team

UBS, monostable nie działa ?

marecki_0luk1

Question

Pytanie do Panów z Fibaro.

Mam kilka UBSów, które są mi potrzebne jedynie do sceneActivation. Ustawione mają parametry 3 i 4 jako monostable.

Przyciski zwierne (dzwonkowe) niestety wygląda na to, że UBS cały czas działa jako bistable. Czy to znany Wam problem ?

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

4 answers to this question

Oprogramowanie w wersji 4.042 na UBS w wersji 1.9 nie miało możliwości uruchomienia funkcji sceneActivation, dopiero w oprogramowaniu 4.049 przywrócili możliwość sceneActivaion dla starszych modułów UBS. 

• Inquirer
  • wiesiekr to nie ma nic wspólnego z SceneActivation u mnie nie działa poprawnie ustawianie parametru 3. Wszystkie UBS gdzie na wejściu mam przycisk zwiewny działają jako bistablr, a nie monostable tak jak bym chciał. Panowie z Fibaro możecie powiedzieć czy problem jest Wam znany?

Jaka jest wersja urządzenia? Sprawdziłem u siebie i nie mam z tym problemów, ale chciałbym potwierdzić czy operujemy na tym samym urządzeniu.

• Inquirer
  • dzięki za odzew. Wersja 2.1, mam ich kilka sztuk i wszystkie zachowuja sie tak samo. Wersja HC2 4.049. Nie ważne co wybiorę w parametrze 3, to i tak dziala jak bistable.