Welcome to Smart Home Forum by FIBARO

Dear Guest,

as you can notice parts of Smart Home Forum by FIBARO is not available for you. You have to register in order to view all content and post in our community. Don't worry! Registration is a simple free process that requires minimal information for you to sign up. Become a part of of Smart Home Forum by FIBARO by creating an account.

As a member you can:

•     Start new topics and reply to others
  •     Follow topics and users to get email updates
  •     Get your own profile page and make new friends
  •     Send personal messages
  •     ... and learn a lot about our system!

Regards,

Smart Home Forum by FIBARO Team

Push, Uprawnienia

tz165

Question

Chciałem zgłosić problem z aktualizacją przypisania telefonów i urządzeń mobilnych do użytkowników.

W momencie np. zmiany telefonu dla danego użytkownika  jest spory problem z aktualizacją powiadomień. I to nie chodzi o zmianę karty sim a tylko o zmianę aparatu.

Powiadomienia w scenach są przypisane do telefonów a nie użytkowników w związku z tym przy zmianie telefonu trzeba przepisywać wszystkie sceny gdzie te powiadomienia są używane.

Jeżeli mamy takich powiadomień sporo to jest to problem. Jak sobie z tym radzicie?

Czy nie można by tego zmienić na poziomie oprogramowania centrali? 

3 answers to this question

Niestety, na chwilę obecną nie ma innego rozwiązania dla tego problemu poza budowaniem scen od nowa.

mozesz zrobic scene lua ktora odpytuje id i nazwe telefonu, jesli nazwa ta sama a id inne, kasuj Telefon i uzyj nowa id do push. Oczawiscie to tylko dziala na HC2.

• Thanks 1

Ja zapisałem id w zmiennej globalnej. We wszystkich scenach czytam tą zmienną i ustawiam dla obecnego telefonu. Przy zmianie telefonu zmieniam tylko wartość zmiennej globalnej.

• Thanks 1