Jump to content

Welcome to Smart Home Forum by FIBARO

Dear Guest,

 

as you can notice parts of Smart Home Forum by FIBARO is not available for you. You have to register in order to view all content and post in our community. Don't worry! Registration is a simple free process that requires minimal information for you to sign up. Become a part of of Smart Home Forum by FIBARO by creating an account.

 

As a member you can:

  •     Start new topics and reply to others
  •     Follow topics and users to get email updates
  •     Get your own profile page and make new friends
  •     Send personal messages
  •     ... and learn a lot about our system!

 

Regards,

Smart Home Forum by FIBARO Team


  • 0

Elektrozawór


gkow

Question

Witam serdecznie,

 

Jestem początkującym użytkownikiem systemu Fibaro.

Chciałem do tego systemu dołożyć zabezpieczenie przed zalaniem kupując czujkę Fibaro + elektrozawór.

Wstępnie doradzono mi taki elektrozawór

Please login or register to see this link.

Czy będzie on odpowiedni ?

Pytanie drugie i prośba - czy mógłby mnie ktoś poinstruować jak krok po kroku skonfigurować taki elektrozawór z Fibaro ? (co z czym połączyć i jaki przełącznik wybrać -zwykły switch ? )

Z góry bardzo dziękuję.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

8 answers to this question

Recommended Posts

  • 1

Mozna uzyc RGBW Controller (ma 4 sterowalne wyjscia DC) zamist Double Relay. Nie potrzebujesz wowczas dodatkowego zasilania AC.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Zawór wydaje się odpowiedni. 

Sterować nim możesz poprzez Fibaro Switch. 

Zwróć uwagę na zasilanie jakie jest potrzebne do sterowania zaworem. Switche są zasilane 230V AC , a zawór 12V DC więc tak na prawdę switch będzie sterował zasilaczem, który włączy/wyłączy elektrozawór. 

 

Zawór każdorazowo powinien być zasilany przez min. 4s. Możesz do tego wykorzystać możliwości konfiguracyjne Switcha bez pisania dodatkowych skryptów.