Welcome to Smart Home Forum by FIBARO

Dear Guest,

as you can notice parts of Smart Home Forum by FIBARO is not available for you. You have to register in order to view all content and post in our community. Don't worry! Registration is a simple free process that requires minimal information for you to sign up. Become a part of of Smart Home Forum by FIBARO by creating an account.

As a member you can:

•     Start new topics and reply to others
  •     Follow topics and users to get email updates
  •     Get your own profile page and make new friends
  •     Send personal messages
  •     ... and learn a lot about our system!

Regards,

Smart Home Forum by FIBARO Team

Smart implant w sygnalizatorze np SPLZ-1011 R - alarm

piowla

Question

Witam.

Mam pytanie. Czy jest możliwość podpięcia smart implantu do sygnalizatora alarmu SPLZ-1011 R w taki sposób aby zasilanie sygnalizatora posiadającego wewnętrzny akumulator było zasilaniem smart implantu, a dokładnie aby smart implant był w razie wyłączenia prądu zasilany awaryjnie również z akumulatora sygnalizatora. Niestety nie znalazłem schematu tego sygnalizatora i nie wiem czy to możliwe. Czy miejscem, gdzie należy się wpiąć z implantem w sensie jego zasilania to miejsce równoległe do zasilania akumulatora tego sygnalizatora?

3 answers to this question

Sprawdzić napięcie i czy jest w zakresie który potrzebuje implant to znaczy w zakresie 9-30 v prąd stały.

Z tego co pamiętam do syreny dochodzi 6v więc może być mały problem.

Można jednak testowo podłączyć i jeżeli zacznie działać to jest wszystko.

• Inquirer
  • Dziękuję za odpowiedź. Rzeczywiście nie zwróciłem uwagi na dolną granicę. Poszukam jeszcze innych sygnalizatorów z akumulatorem. Nie jestem elektronikiem, ale wydaje mi się, że styki akumulatora to dobre miejsce na podłączenie implantu, aby działał również po zaniku napięcia?

Też niestety nie mam pojęcia ale multimetrem sprawdzić napięcie czy jest ciągłe i wtedy podłączyć to nie problem.

Musisz tylko te czynności zrobić i będzie działać.;)