Jump to content

Welcome to Smart Home Forum by FIBARO

Dear Guest,

 

as you can notice parts of Smart Home Forum by FIBARO is not available for you. You have to register in order to view all content and post in our community. Don't worry! Registration is a simple free process that requires minimal information for you to sign up. Become a part of of Smart Home Forum by FIBARO by creating an account.

 

As a member you can:

  •     Start new topics and reply to others
  •     Follow topics and users to get email updates
  •     Get your own profile page and make new friends
  •     Send personal messages
  •     ... and learn a lot about our system!

 

Regards,

Smart Home Forum by FIBARO Team


  • 0

Satel Integra 64 + HC3 - problem z integracją


Jackob

Question

Jestem dosyć nowy w temacie HC w ogóle, więc wybaczcie jeśli pytania będą lamerskie. Mam centralkę Satela Integra 64+, która poza alarmem steruje także roletami w domu. Chciałem ją zintegrować z HC3, żeby móc zbudować sceny do sterowania roletami. Zgodnie z poradnikami zrobiłem w Integrze strefę Fibaro, w HC3 dodałem urządzenie Satel Alarm, wpisałem dane do połączenia i użytkownika i... No właśnie, tu zaczęły się dziać rzecz, których nie rozumiem. Najpierw dostaję komunikat, że połączenie jest poprawne, potem ekran zaczyna migać i widać, jak masowo zaczynają dodawać się urządzenia z Satela. Trwa to dłuższą chwilkę, potem finał i ... lista urządzeń pozostaje bez zmian, widać tylko dodany wcześniej Satel Alarm. Spodziewałem się zobaczyć tutaj też wejścia i wyjścia centralki, a tutaj klops (w filmikach z HC2 tak to wyglądało).

Niezrażony robię scenę, nieoczekiwanie na liście urządzeń w dropdownie pokazują mi się Zone 1 do 128 oraz Output 1 do 128.

Please login or register to see this image.

/monthly_2023_08/2023-08-08_17h59_54.png.432d6fc7db8ea514ac38fef9777fb57b.png" />