Welcome to Smart Home Forum by FIBARO

Dear Guest,

as you can notice parts of Smart Home Forum by FIBARO is not available for you. You have to register in order to view all content and post in our community. Don't worry! Registration is a simple free process that requires minimal information for you to sign up. Become a part of of Smart Home Forum by FIBARO by creating an account.

As a member you can:

•     Start new topics and reply to others
  •     Follow topics and users to get email updates
  •     Get your own profile page and make new friends
  •     Send personal messages
  •     ... and learn a lot about our system!

Regards,

Smart Home Forum by FIBARO Team

Jak podłączyć czujniki aqara do centrali home 3 ???

zampub74

Question

Mam centralę home 3. Mam też sporo czujników ruchu aqary, temperatury, czujnik dymu, czujniki drzwi. Jak te urządzenia podlączyć do centrali ???? Prosze o pomoc

4 answers to this question

Dzień Dobry

Tak, wiem, że jako zigbee, a czy możesz napisać jak to zrobić step by step ? Np. na czujniku ruchu Aqarowym nie mam napisanego nr MAC, ani nr instalacyjnego, a takie nr mam podać przy dodawaniu ich do centrali FH3

Nic nie podawaj tylko kliknij dodaj i w tym czasie na urzadzeniu aqara trzeba klikac.

Dzień Dobry

Ok. Spróbuję. A czy to ważne jaką bramkę aqarową mam ??? Tzn, obecnie mam bramki kupione kilka lat temu, które stawiałem na chinskich serwerach i tak jest do tej pory. Myśłę, żeby kupić najnowszą bramkę aqary w wersji europejskiej. 

A i jeszcze jedno pytanie, czy jak dodaje z poziomu FH3 to komputer musi być w tej samej wifi co urządzenie aqary ??? Czy to nie ma znaczenia ??