Jump to content

Welcome to Smart Home Forum by FIBARO

Dear Guest,

 

as you can notice parts of Smart Home Forum by FIBARO is not available for you. You have to register in order to view all content and post in our community. Don't worry! Registration is a simple free process that requires minimal information for you to sign up. Become a part of of Smart Home Forum by FIBARO by creating an account.

 

As a member you can:

  •     Start new topics and reply to others
  •     Follow topics and users to get email updates
  •     Get your own profile page and make new friends
  •     Send personal messages
  •     ... and learn a lot about our system!

 

Regards,

Smart Home Forum by FIBARO Team


  • 0

sterowasnie roleta - problem z podłączniem


Tomasz D

Question

Witam wszystkich bardzo serdecznie

jestem początkującym użytkownikiem fibaro (noob

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.fibaro.com/uploads/emoticons/[email protected] 2x" width="20" height="20" /> ) , mam problem z podłączeniem rolety. Roleta jaką mam w domu ma tylko dwa przewody , nie umiem podłączyć rollera w takiej konfiguracji. Nie znalazłem także podobnego problemu na forum i nie mam już pomysłu co dalej.

Proszę o pomoc

Pozdrawiam

zdesperowany Tomek

Link to comment
Share on other sites

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

skoro masz dwa przewody to masz silnik na prad staly i zmiana kierunku silnika odbywa sie poprzez zmiane polaryzacji (potocznie dajesz + i - na przewody - silnik kreci sie w jedna strone, zamieniasz zasilanie + z - i silnik kreci sie w druga strone. Na Fibaro tego nie ogarniesz za pomoca roller shuttera, musialbys miec sterownik rolety na prad staly np

Please login or register to see this link.

i nim sterowac fibaro, inaczej tego nie widze

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Podaj proszę producenta i model silnika lub rolety.

Jakie kolory mają te przewody?