Jump to content

Welcome to Smart Home Forum by FIBARO

Dear Guest,

as you can notice parts of Smart Home Forum by FIBARO is not available for you. You have to register in order to view all content and post in our community. Don't worry! Registration is a simple free process that requires minimal information for you to sign up. Become a part of of Smart Home Forum by FIBARO by creating an account.

As a member you can:

•     Start new topics and reply to others
  •     Follow topics and users to get email updates
  •     Get your own profile page and make new friends
  •     Send personal messages
  •     ... and learn a lot about our system!

Regards,

Smart Home Forum by FIBARO Team

• 0

Question

Posted

Mam problem z ustawieniem Fibaro. Jestem początkujący.

Posiadam HCL: beta 4.061

Chcę aby lampa podłączona do Wall Plug włączała się w reakcji na ruch z Fibaro Motion Sensor i gasła po 3 minutach o ile nie zostanie ponownie w tym czasie wykryty ruch.

Chciałem aby ta scena zależała jeszcze od natężenia światła, ale puki co i bez tego nie działa.

Scena MAGIC włącza lampkę ale jej nie gasi.

Scenę blokową ustawiłem tak:

I lampa włącza się przy włączeniu sceny, ale dopiero po kilkudziesięciu minutach od zarejestrowania ruchu,

nigdy nie gaśnie (czujnik ruchu chowam w pudełku).

Dostaję też komunikat - przekroczony limit instancji... (ustawiony na 1). 

Ja chciałbym żeby to działało 24h/7 dni w tygodniu.

Please login or register to see this attachment.

15 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Błąd:

Fibaro Motion Sensor  --- naruszony

to

Wall Plug--- Włącz

i

Wall Plug---- Wyłącz---120

• 0
Posted

Lepiej będzie zrobić za pomocą asocjacji, będzie działało bez problemu nawet jak centrala się zawiesi.

• 0
  • Inquirer
  • Posted

to

Wall Plug--- Włącz

i

Wall Plug---- Wyłącz---30

Teraz się włącza (sensor ruchu robi jeden taki błysk płynnego włączenia się i wyłączenia)