Welcome to Smart Home Forum by FIBARO

Dear Guest,

as you can notice parts of Smart Home Forum by FIBARO is not available for you. You have to register in order to view all content and post in our community. Don't worry! Registration is a simple free process that requires minimal information for you to sign up. Become a part of of Smart Home Forum by FIBARO by creating an account.

As a member you can:

•     Start new topics and reply to others
  •     Follow topics and users to get email updates
  •     Get your own profile page and make new friends
  •     Send personal messages
  •     ... and learn a lot about our system!

Regards,

Smart Home Forum by FIBARO Team

Stary i częsty problem. Zapalanie światłą po wykryciu ruchu

mateusz.mod@gmail.com

Question

Witam.

Stworzyłem dwie proste sceny jedna zapala światło i zmienia stan zmiennej na "on", druga zaś po określonym czasie gasi to światło i zmienia stan zmiennej na "off".

Jednak mimo zabezpieczeń które jak mi się wydawało są wystarczające przekraczany jest limit instancji. Czy ktoś może wyjaśnić dlaczego? Dodam że używam świateł Philips HUE także asocjacja nie jest możliwa. I pewnie lepszy rozwiązaniem byłoby sprawdzanie czy światło jest włączane czy wyłączone zamiast zmieniać ciągle stan zmiennej ale nie mam pojęcia jak odczytać stan świateł HUE. Swoją droga dosyć popularne oświetlenie i nie rozumiem czemu Fibaro nie ogarnie porządnej integracji :/

Lights ON

image.png.033cafa7d8b8d2482735b55fee057522.png

Lights OFF

image.png.050eb11806e2acc2bce155377b4da21f.png

Dodatkowo chciałem dodać scenę gdzie jeżeli wejdzie się do domu to światło zostanie zapalone. Ale jak uruchomiłem tą scenę to w ogóle światła włącza i wyłącza się naprzemiennie :) Zamysł był tutaj w, że jeżeli nie wykryto ruchu w domu przez ostatnich 30 sec i zostały otworzone drzwi to zapal światło. 

image.png.83097eb0e6a8d91338491b3864aeef0b.png

0 answers to this question

There have been no answers to this question yet