Jump to content

Welcome to Smart Home Forum by FIBARO

Dear Guest,

as you can notice parts of Smart Home Forum by FIBARO is not available for you. You have to register in order to view all content and post in our community. Don't worry! Registration is a simple free process that requires minimal information for you to sign up. Become a part of of Smart Home Forum by FIBARO by creating an account.

As a member you can:

•     Start new topics and reply to others
  •     Follow topics and users to get email updates
  •     Get your own profile page and make new friends
  •     Send personal messages
  •     ... and learn a lot about our system!

Regards,

Smart Home Forum by FIBARO Team

• 2

Scena LUA - pomoc w napisaniu

Question

Posted

Witam, 

Zaczynam swoją przygodę z Fibaro i podczas tworzenia jednej ze scen natrafiłem na problem, który można rozwiązać tylko konstruując ją pod LUA, w którym niestety nie mam doświadczenia.

Czy ktoś mógłby mi pomóc w jej napisaniu? 

Opis sceny:

Czujka_ruchu wykrywa ruch i włącza światło, które świeci się przez 2 minuty. Każde kolejne naruszenie czujki resetuje te 2 minuty i odlicza od nowa.

Jeśli czujka nie będzie naruszana to światło zgaśnie 

Do tego chciałbym dodać warunek wartości LUX 

<mam nadzieję, że opisałem to w zrozumiały sposób>

Adam

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted (edited)

Widzę, że nikt bardziej obeznany się jeszcze nie pofatygował by pomóc, więc ja spróbuję.

Niestety nie posiadam żadnej czujki ruchu w domu, więc nie bardzo wiem jak zrobić wyzwalacz... Z tego co widzę masz HCL, więc mam nadzieję, że LUA działa tak samo jak w HC2.

No to próbujemy... trochę na około, bo właśnie te moje drobne braki wiedzy...

Zrób scenę blokową, która uruchamia się na czujkę ruchu i niech wykonuje absolutnie cokolwiek i przerób na LUA (musi mieć akcję, bo inaczej się nie przekształci prawidłowo)

Jak już przekształcisz, to skasuj wszystko oprócz fragmentu od wyzwalaczy, czyli tej części: